Thursday 29 April 2010

[ WEDDING DRESS ]

Di sini ader contoh-contoh wedding dress untuk bakal-bakal pengantin gayakan sewaktu hari perkahwinan mereka. Harus diingat, pilih 'wedding dress' yang sesuai dengan tema yang anda pilih. Wedding dress juga sesuai untuk 'garden wedding' kerana ia lebih nampak santai... tetapi jika anda memilih untuk melakukan majlis perkahwinan di hotel.. gaun juga sesuai digayakan kerana ia akan mambuatkan anda kelihatan mewah dan menawan.


Bagi mereka yang mempunyai potongan badan yang menarik, persis model gitu....anda bolehlah menggayakan gaun sewaktu majlis perkahwinan anda.. namun janganlah terlalu seksi sehingga menimbulkan cakap-cakap belakang.


Bagi masyarakat cina.. mereka memang lebih suka untuk mengayakan gaun sewaktu majlis perkahwinan berbanding cheongsam. Ia tampak lebih moden dan eksklusif. Lebih-lebih lagi masyarakat cina merupakan masyarakat yang mengenakan fesyen yang paling 'up to date' berbanding masyarakat Malaysia yang lain.







Bagi masyarakat india pula.. mereka masih berpegang teguh pada pakaian tradisional perkahwinan mereka iaitu sari. Semoden mana pun bakal pengantin itu, mereka tetap akan memilih sari lebih-lebih lagi kini fesyen sari telah pun diperbagaikan dan nampak eksklusif.




|| written by c|kFN ||


No comments:

Post a Comment